Kwaliteit

ONZE MISSIE

LACHEN IS GEZOND!

Een gezonde en stralende mond is belangrijk voor de eerste indruk en uw gezondheid. Ons team staat klaar om samen met u uw mondgezondheid in optimale staat te krijgen én te houden.

Preventie is de basis voor een gezonde mond: voorkomen is beter dan genezen!

Met onze persoonlijke aanpak, geduld en service willen wij uw bezoek aan de tandarts zo aangenaam mogelijk laten verlopen.

Wij leveren complete tandheelkundige en deels specialistische zorg. Dit bereiken wij door onderlinge samenwerking, investeringen innovaties en nascholing.

IMG_3830

 

NASCHOLING:

-wij volgen cursussen en vakliteratuur

-wij komen maandelijks samen met een aantal collega tandartsen in een studiegroep

AED1

KWALITEITSREGISTER VOOR TANDARTSEN (KRT):

KRT logo tandarts 3 kleuren

Het KRT registreert en controleert de  gevolgde bij en nascholing, praktijkvisitatie, en patiënten enquête. Zo stellen wij ons toetsbaar op.

PRAKTIJKVISITATIE

In 2013 heeft de praktijk meegedaan aan de KNMT praktijkvisitatie: de praktijk is bezocht  door aantal tandarts-collega’s om te beoordelen of wij aan alle huidige richtlijnen en kwaliteitseisen voldoen.

IMG_7737

PATIENTEN ENQUETE

Na uw bezoek aan onze praktijk kunt u een email ontvangen, waarin u wordt uit genodigd om een digitale enquête in te vullen. Hiermee willen wij onze dienstverlening verbeteren.

KWALITEITSJAARVERSLAG

Elk jaar maakt de praktijk een verslag met doelstellingen op het gebied van uitoefening van het vak, relatie patiënt, praktijkorganisatie.

VRAGEN OF KLACHTEN?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

  1. Blijf er niet mee zitten maar bespreek het met ons! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het beste een afspraak via de receptie maken. Tevens hebben wij in de wachtkamer verbeter suggestiekaartjes, die u kunt invullen.
  2. U kunt ook kijken op www.allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt, tel: 0900-2025012.
  3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de KNMT. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan bemiddelen.
  4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u voor 75 euro een beroep doen op de geschillen instantie Mondzorg.